PRAVI PRIMER PAMETNOG INVESTIRANJA: Kompanija Meridian domaći lider u sprovođenju zelene revolucije

Ovogodišnja međunarodna kampanja Dana planete Zemlje obeležava se pod imenom „Investiraj u našu planetu“

 

Zdrav život, čist vazduh i kvalitetno životno okruženje je u vremenu u kojem živimo postala stvar od velike važnosti za opstanak ljudskog društva. Lošim ophođenjem prema prirodi čovek je u dobroj meri promenio svoj položaj i odnos sa njom, a time sebe stavio u nezavidan položaj kada je budućnost i lični opstanak u pitanju.

 

Upravo iz tog razloga i u svrhu očuvanja prirode, 22. april je ustanovljen kao Dan planete Zemlje sa tendencijom da se toga dana ukaže na važnost ljudskog delovanja u očuvanju jedinog prirodnog staništa koje čovek naseljava. Ovogodišnja međunarodna kampanja obeležava se pod imenom „Investiraj u našu planetu“ i nije orjentisana samo na važnost očuvanja planete, već i na izazove sa kojima se svakodnevno susrećemo, kako na globalnom tako i na lokalnom planu.

 

S obzirom na važnost kolektivnog delovanja u očuvanju prirodnog čovekovog staništa, među prvima u regionu koji su uvideli značaj investiranja u očuvanje planete i životne sredine našla se i kompanija Meridianbet. Jedna od najstarijih betting kompanija u jugoistočnom delu Evrope, koji na domaćem tržištu posluje više od dve decenije, svojim stalnim primerom uzornog poslovanja i odnosa prema zajednici zasigurno već neko vreme sa pravom predstavlja sinonim za pokretača zelene revolucije.

 

Kao lider društvene odgovornosti koji svoj opseg delatnosti neprekidno proširuje, kompanija Meridianbet je u domenu odgovornog poslovanja naročito posvećena ulaganju u prirodu i promovisanju zdravog načina života.

 

 

U oblasti ekologije, kompanija Meridianbet sa pravom može istaći da je predhodne godine uspela da pokrene jedan od najvećih ekoloških projekata viđenih na ovim prostorima. Preko zajedničke saradnje i strateškog partnerstva sa Ministarstvom za zaštitu životne sredine, ovaj domaći betting lider je do sada donirao više hiljada sadnica drveća i time izvršio pošumljavanje pet teritorijalnih jedinica u gradovima i opštinama duž čitave zemlje.

 

Mesta koja nakon ovog ekološkog karavana mogu da se pohvale da su zasađenim drvoredom oplemenila svoj javni prostor su: Novi Sad, Kikinda, Bela Crkva, Bačka Palanka i Subotica. Sam efekat ozelenjavanja teritorijalnog prostora ima i mnogo veću namenu koja se ogleda u umanjenom emitovanju zagađenja i redukciji saobraćajne buke.

 

Meridianbet se, naravno, nije zadržao samo na projektu pošumljavanja i ozelenjavanja, već je realizovao i mnoge druge ekološke akcije u koje je uključio brojne organizacije i pojedince.

 

Jedna od najznačajnijih bila je akcija čišćenja i uređenja javnih beogradskih parkova i šuma u kojoj je Meridianbet pomognut studentima Fakulteta organizacionih nauka barem na trenutak Beograd učinio prijatnijim i lepšim mestom za život.

 

 

Kompanija Meridianbet ne zaostaje sa projektima ni ove godine i nastavlja svoj provereni rad u prepoznatljivom stilu. Kroz saradnju sa državnim institucijama, civilnim organizacijama i pojedincima, ova kompanija planira da u narednom periodu sprovede mnoge ekološke akcije usmerene na smanjenje emisija gasova sa efektom staklene bašte, žaštitu biodiverziteta, očuvanje šuma, smanjenje otpada i promovisanje inovativnih reciklažnih metoda.

 

Međutim to nije sve – kompanija Meridianbet se od nedavno može pohvaliti i činjenicom da je prva na ovim prostorima postala deo najveće zajednice UN Global Compact. Regionalni privređivač igara na sreću je na ovaj način postao jedini u svojoj branši koji je dobio mogućnost članstva ove globalne zajednice koja predstavlja snažan autoritet kada je u pitanju odgovorno poslovanje.

 

Ovaj svojevrstan međunarodni gest je priznanje za godine pametnog poslovanja u kojima je kompanija gradila prijateljske odnose prema svojim zaposlenima, zajednici u kojoj posluje, korisnicima usluga, poslovnim partnerima i čitavom društvu u celosti.

 

Spomenimo još i to da je kompanija Meridianbet samo tokom 2022. godine uspešno sprovela preko 250 CSR globalnih akcija na preko 15 svetskih tržišta čime je nesumnjivo zaslužila da se nađe u samom svetskom vrhu društvenog poslovanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *